مايکروسافت و گوگل، ائتلاف برای حريم‌خصوصی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
مايکروسافت و گوگل با هم توافق کردند تا براي مقابله با نقض حريم خصوصی افراد در ايالات متحده و سراسر جهان با هم همکاری کنند...


مايکروسافت و گوگل با هم توافق کردند تا براي مقابله با نقض حريم خصوصی افراد در ايالات متحده و سراسر جهان با هم همکاری کنند. نت‌ورک ورلد، ضمن انعکاس اين خبر به نقل از مايک هينتز، يكي از مشاوران مايکروسافت افزود که اين شرکت چهل نفر از کارکنان خود را به‌صورت تمام‌وقت به بررسی مشکلات مربوط به حريم خصوصی و چهارصد نفر ديگر را به‌صورت پاره‌وقت به اين کار اختصاص داده‌است. کيث انرايت، مشاور ارشد حريم خصوصی گوگل نيز اظهار داشت که اين شرکت شصت نفر از کارکنان خود را به‌صورت تمام‌وقت عهده‌دار اين کار کرده‌است. آن‌ها اين مورد را درباره همه محصولات گوگل لحاظ خواهند کرد. به گفته او پس از اين‌که مهندسان گوگل محصولی را توسعه دادند، اين تيم حقوقی وارد عمل می‌شود تا آن‌را از منظر رعايت حريم خصوصی افراد بررسی کند. گوگل علاوه بر بهره‌ بردن از مهندسان حريم خصوصی و متخصصان حقوقی، خانم آن‌توث از مديران پيشين ياهو را به استخدام خود درآورده‌است. او عهده‌دار پيش‌بينی موارد مشابه در شبکه اجتماعی گوگل پلاس است. به گفته کيت اسپل‌من، از وکلای مؤسسه Cobalt LLP، حد و اندازه اين تيم‌ها حاکی از اهميت روزافزون حريم خصوصی افراد است.


متخصصان امنيتی در اين شرکت‌ها زمان زيادی را صرف کنکاش در قوانين ايالات متحده می‌کنند. به گفته هينتز، بسياری از مردم از نبود يک قانون اصلاح شده درباره حريم خصوصی داده‌هايشان گلايه دارند،‌ زيرا قوانين متعددی در اين‌باره وجود دارد و تلاقی آن‌ها با هم باعث شده تا اين قوانين کارآمدی لازم را نداشته باشند و اين در نقطه مقابل اروپا قرار دارد؛ جایی که قوانين در اين مورد روشن و شفاف است. به زعم هينتز، قوانين ايالات‌متحده درباره حفظ حريم خصوصی افراد بيشتر در بخش‌هایی مانند بهداشت و درمان کارایی دارد.


اتحاديه اروپا تنها يک نهاد مديريتی برای حريم خصوصی دارد که قوانين خود را به 27 کشور عضو اين اتحاديه ابلاغ می‌کند. او با اشاره به دعاوی متعددی که مراجع حقوقی اروپا در سال‌های اخير در قبال نقض حريم خصوصی افراد توسط شرکت‌های امريکایی اعلان کرده‌اند به شوخی می‌گويد: «خوش‌شانس‌ترين مردم از حيث قوانين حريم خصوصی، آن‌هایی هستند که زندگی‌شان در اروپا و تجارت‌شان با شرکت‌های امريکایی است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب